COACHING EN BEGELEIDING

Menigeen heeft in zijn carrière baat bij het voorhouden van een spiegel en effectieve ondersteuning om zijn talenten in te zetten. Een Sellingnet coach is door opleiding en ruime ervaring in staat u en uw medewerkers 'on the job' te ondersteunen. De start van elk coachingstraject is het bepalen van het concrete vraagstuk en einddoel. Hoe beter dit in kaart wordt gebracht, hoe succesvoller het coachingstraject verloopt. Is de vraag helder, dan plannen we het traject en beschrijven we de aanpak in een coachplan. Het startgesprek is tevens een kennismaking met de coach. Is er een ‘klik’ en is er voldoende vertrouwen in de coach? Zo ja, dan gaat de Sellingnet coach aan de slag om het beste uit uw medewerker(s) te halen! In het traject wordt vaak gebruik gemaakt van e-coaching. In het coachplan volgen we de ontwikkelingen en vorderingen op weg naar het einddoel. 
Wij bieden diverse vormen van coaching aan:
- executive coaching;
- business coaching;
- intervisie (sales)management;
- teamcoaching;
- coaching-on-the-job.

Bij coaching-on-the-job gaat de trainer/coach van Sellingent samen met de verkoper mee naar de klant of luistert mee op de binnendienst. Er wordt zowel op effectiviteit als op kwaliteit getraind in het 'veld'. Het voordeel van coaching-on-the-job is de tijdsbesparing voor de manager, de verkoop loopt door, de trainer/coach is een onafhankelijke buitenstaander en het betreft uiteraard reële gesprekken. Zie een voorbeeld van een coachrapport.

Voor meer informatie over coaching belt u Sellingnet, telefoon 074 711 02 62.