Sellingnet wil een betrokken trainingsbureau zijn. Onze betrokkenheid richt zich niet alleen op onze klanten, onze deelnemers en onze trainers, maar ook op onze maatschappelijke omgeving. Hiervoor hebben wij een Stimuleringsfonds opgericht dat ondernemende, culturele en bijzonder sociaal-maatschappelijke projecten en charityfondsen met geld en/of met uren ondersteunt onder het motto 'Ex nihilo nihil fit'. Van niets komt niets. Iets komt pas voort uit iets. Het MVO-beleid van Sellingnet is gebaseerd op de internationale ISO 26000 richtlijn. Onderstaand treft u de MVO-acties van Sellingnet aan:

PEOPLE

- Jaarlijks 250 pro bono-uren voor projecten
- Training & Kwalificatie Proces 
- Permanente Educatie 
- (Individueel) lid SMA, Ooa, NVP, NVO2 

PLANET

- Compensatie carbon footprint (VCS) 
- Gebruik digitaal lesmateriaal (voorkeur) 
- Gebruik 100% groene stroom 
- Vermindering fossiele brandstof



PROFIT

- Jaarlijks € 15.000,- donatie voor projecten 
- Graydon AA-rating 
- Gedragscode 
- Startersregeling (50% v.h. reguliere tarief)