ONZE CRISISTOOLS

verkooptips crisis, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptips crisis voor verkopers, verkooptips crisisen, beste verkooptips crisis, tips en adviezen tijdens de crisis, concrete verkooptips crisis, verkooptips crisis, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptips crisis voor verkopers, verkooptips crisisen, beste verkooptips crisis, tips en adviezen tijdens de crisis, concrete verkooptips crisis, verkooptips crisis, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptips crisis voor verkopers, verkooptips crisisen, beste verkooptips crisis, tips en adviezen tijdens de crisis, concrete verkooptips crisisommunicatietraining, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptips crisis voor verkopers, communicatietrainingen, Het coronavirus legt Nederland plat. Met de poster ‘10 tips om de crisis het hoofd te bieden’ willen wij jou in deze coronacrisis een hart onder de riem steken en een steuntje in de rug geven. De crisis als argument om niet te kopen. Hoe ga je daar mee om? Gebruik de economie als jouw belangrijkste verkoopwapen. Laat de prospect inzien dat niets doen geen optie is omdat stilstand achteruitgang is. Telefonische verkoopgesprekken en verkoopgesprekken met Skype zijn natuurlijk minder indringend dan persoonlijke ontmoetingen. Onze offertes dienen, in deze tijd van crisis, de klanten daarom beter te overtuigen! Wat zijn de échte succesfactoren en valkuilen bij het offreren van producten, diensten, oplossingen, projecten en aanbestedingen? In dit e-boekje krijgt je de beste tips en adviezen zodat jouw offertes in deze recessie beter scoren! Download het e-boekje gratis, print het uit of zet het op jouw mobiel (als u een PDF-viewer heeft). En als je weer een belangrijke offerte moet maken, neem dan even een paar tips door! Het behouden én ontwikkelen van belangrijke klanten, en dus het belang van klant- loyaliteit, klanttevredenheid en klantrendement, heeft in deze crisis de allerhoogste prioriteit. Lees alle ins en outs in deze nieuwe research paper. Met het Corona Recovery Plan (op één A4) krijgt u een duidelijk kader hoe u de schade door de coronacrisis kunt beperken, hoe u de verkoop weer op de rit kunt krijgen en hoe u beter uit de crisis kunt komen. A sales playbook serves as a framework for sales conversations and outlines the strategies that most effectively help sales reps convert sales. Write a great sales playbook and help your team in this time of crisis. Videobellen is niets nieuws en de kans is groot dat je al eens een zakelijk videogesprek hebt gehad. Hoe zorg je er voor dat je vanaf vandaag moeiteloos het ene na het andere verkoopgesprek via video hebt en net zo overtuigend bent als in een fysieke ontmoeting? Om nu in de verkoop succesvol te zijn moet je de coronacrisis vergeten! Want wat gebeurt er als jij een klant belt en je denkt: “Deze klant zal ook wel last van de crisis hebben”? Dan gebeurt er dus niets… Daarom mag je jouw gedrag nooit door emoties laten leiden. Je wordt onzeker en dan is ieder klantgesprek gedoemd te mislukken! Thuiswerken geeft bij de één een gevoel van vrijheid en bij de ander juist een gevoel van onthechting. Onthechting omdat je jouw collega’s of klanten niet meer zo vaak fysiek ziet of omdat je de routine mist. Daarnaast ligt thuis een constante afleiding op de loer waardoor je het gevoel hebt minder productief te zijn.
x