SellingNet’s expertise is het verbeteren van de commerciële slagkracht van organisaties in complexe verkoopomgevingen in handel, industrie, dienstverlening en retail. SellingNet helpt organisaties met het beter richten van de commerciële organisatie, het beter inrichten van de commerciële processen en het beter verrichten van de commerciële taken. Met als resultaat: méér verkoop, méér rendement en méér werkplezier! 

De context voor de trainingsaanpak en de inhoud van de SellingNet trainingen zijn gebaseerd op het gedachtegoed van Jan L. Wage. In 1954 startte hij als verkoopadviseur en -trainer. Zijn boeken, artikelen en audiovisuele leerprogramma's verschenen in twaalf talen. Nederland eerde hem met de bronzen legpenning van de NCD (Nederlandse vereniging van Commissarissen en Directeuren) en de Lifetime Achievement Award van de Sales Management Association. Internationaal kreeg hij erkenning als Président de la Communauté Européenne des Experts en Marketing et en Vente. 

Of het nu gaat om een beginnende binnendienstmedewerker, een medior verkoper of een ervaren verkoopmanager: bij SellingNet Sales Academy kunt u op elk moment van uw carrière instappen om u te verbeteren. Ons credo is Unfold your sales potential; klantgerichter werken, efficiënter verkopen en beter managen geeft meetbaar resultaat, al binnen enkele weken! Ontdek in onze opleidingscatalogus wat de SellingNet Sales Academy u te bieden heeft! 

Wanneer u met een opleidingsvraag bij Sellingnet komt, dan onderzoeken we samen de achtergronden van deze trainingsvra(a)g(en) en bespreken tevens alternatieve oplossingen. Matig functioneren van een medewerker of team kan soms herleid worden tot onvoldoende competenties of onvoldoende motivatie, maar ook tot een organisatiestructuur of managementstijl die belemmerend werkt. Of denk aan een sleetse waardepropositie die onvoldoende concurrentiekracht geeft waardoor mensen onmogelijk succesvol kunnen zijn. We bespreken dus welke organisatieproblemen ook opleidingsproblemen zijn. Wanneer we hebben vastgesteld dat we te maken hebben met een daadwerkelijk opleidingsprobleem, dan is de vraag: wat is het doel? Wat willen we met de verkooptraining bereiken? Onderstaande opleidingsdoelen kunnen dan bijvoorbeeld geformuleerd worden: 
- 'na afloop van de verkooptraining zijn de verkopers in staat tot het zelfstandig werven van minimaal twee prospects per maand in hun rayon' of 
- 'na afloop van de verkooptraining zijn de verkopers in staat om de toegevoegde waarde van het bedrijf te verkopen waardoor ze minimaal 25% minder korting weg hoeven te geven'. 

Vervolgens willen we een zo duidelijk mogelijk beeld krijgen van de praktijksituatie. Veelal reizen we mee en observeren klantgesprekken. Ook hebben we intake gesprekken met het verkoopteam en bespreken de verkoopstrategie met directie of verkoopmanagement. Zó raken we bekend met de werksituatie, de markt en de externe en interne problematiek.  

Op het gebied van verkooptraining bieden wij de volgende programma's: 
- Acquisitie voor de adviseur!
- Betere resultaten met SAM 
- Telefonisch méér bezoeken!
- Winstgevende offertes!
- Onderhandelen met winst! 
- Projectmanagement voor sales 
- Professioneel netwerken 
- Presenteren met overtuiging 
- Making the Major Sale 
- Sales Skills voor niet-sales 
- Klanten maken! (basis) 
- Consultative Selling 
- Channel- en Retailmanagement 
- Advanced Selling® 
- NIMA/SMA Verkoop 
- Customer Value Management 

Dankzij de verkooptrainingen van Sellingnet zijn onze klanten in staat gebleken om hun prestaties en resultaten concreet te verbeteren. Verkooptrainingen van Sellingnet: we zijn er trots op de Jan Wage methode te mogen intrainen bij uw medewerkers. De Jan Wage Methode komt aan de orde in al onze verkooptrainingen. Met onze verkooptraining krijgen uw medewerkers invloed op het gedrag van de (potentiële) klanten. In het verleden was het wellicht wat makkelijker om invloed te krijgen op het gedrag van de klant, maar de markt is natuurlijk sterk veranderd en daarom is het nodig dat uw commerciële mensen nu meedoen aan een verkooptraining van Sellingnet. Ook brengen wij in onze verkooptraining het gedrag van (potentiële) klant in kaart. En met onze verkooptraining wordt het persoonlijk vertrouwen tussen uw verkoper en (potentiële) klant aanzienlijk verbeterd. Graag nodigen wij u uit om vrijblijvend persoonlijk kennis met ons en onze verkooptraining te maken. Wij zijn er van overtuigd u van dienst te kunnen zijn.


verkooptraining, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptraing voor verkopers, verkooptrainingen, beste verkooptraining, excellente verkooptraining, concrete verkooptraining, verkooptraining, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptraing voor verkopers, verkooptrainingen, beste verkooptraining, excellente verkooptraining, concrete verkooptraining, verkooptraining, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptraing voor verkopers, verkooptrainingen, beste verkooptraining, excellente verkooptraining, concrete verkooptrainingommunicatietraining, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptraing voor verkopers, communicatietrainingen, beste communicatietraining, excellente communicatietraining, concrete communicatietraining, communicatietraining, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptraing voor verkopers, communicatietrainingen, beste communicatietraining, excellente communicatietraining, concrete communicatietraining, communicatietraining, trainingen voor verkopers, verkopers trainen, een training voor verkopers, verkooptraing voor verkopers, communicatietrainingen, beste communicatietraining, excellente communicatietraining, concrete communicatietraining