Key Account Management (KAM)

De workshop geeft u de tools en vaardigheden om beter grip te krijgen op het complexe speelveld tussen uw klant en uw eigen organisatie. Door het maken van een eigen accountplan en door het bespreken van cases leert u strategisch te denken over de relatie met uw klant(en). De workshop is een perfecte combinatie van denken en doen.

Onderwerpen

Tijdens de workshop wisselen uitleg, interactie en praktijkoefeningen elkaar continu af. Voor voorbeelden van modellen, methodieken en technieken die in de workshop worden gebruikt, klikt u hier. In de training worden de volgende onderwerpen behandeld: 

Maatwerk 

Deze workshop wordt ook in-company gegeven zodat deze geheel op maat kan worden verzorgd. Deelnemers worden op de eigen werksituatie getraind. Ook de materialen (cases, oefeningen en rollenspelen) zijn op de deelnemers afgestemd. 

Resultaat workshop 

U bent na deze intensieve workshop in staat om: 

Workshopmaterialen en nazorg 

Tijdens de training kunt u syllabi, tools, huiswerkopdrachten, ed. in het Kenniscentrum van Sellingnet downloaden. Aan het eind van de training ontvangt u het Persoonlijk Veranderplan dat u samen met de trainer uitwerkt. Uw leidinggevende ontvangt het Transferplan voor een adequate transfer naar de praktijk.

Duur van de workshop 

De workshop bestaat uit een intakegesprek en afhankelijk van de opleidingsbehoefte, twee tot vier workshopblokken van een dag of vier tot acht workshopblokken van een dagdeel (ochtend, middag of avond).