Proactive Service®

The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team. Deze gevleugelde uitspraak van Heinz Goldmann is vandaag nog altijd erg to the point. Customer servicemedewerkers, technici, helpdesk en back office supportteams zijn cruciale schakels in het proces om een optimale service aan klanten te bieden. Want tevreden klanten zijn vaak loyale klanten die sneller geneigd zijn tot herhaalde aankopen.

Workshoponderwerpen 

Tijdens de workshop wisselen uitleg, discussies en praktijkoefeningen elkaar voortdurend af.  In de workshop worden ondermeer de volgende onderwerpen behandeld: 

Maatwerk 

Deze workshop wordt ook in-company gegeven zodat deze geheel op maat kan worden verzorgd. Deelnemers worden op de eigen werksituatie getraind. Ook de materialen (cases, oefeningen en rollenspelen) zijn op de deelnemers afgestemd. 

Competenties 

In de workshop werkt u aan de volgende competenties: 

Resultaat workshop 

U bent na deze intensieve workshop in staat om:

Workshopmaterialen en nazorg 

Tijdens de training kunt u syllabi, tools, huiswerkopdrachten, ed. in het kenniscentrum van Sellingnet downloaden. Aan het eind van de training ontvangt u het Persoonlijk Veranderplan dat u samen met de trainer uitwerkt. Uw leidinggevende ontvangt het Transferplan voor een adequate transfer naar de praktijk.

Duur van de workshop 

De workshop bestaat uit een intakegesprek en afhankelijk van de opleidingsbehoefte, twee tot drie workshopblokken van een dag of vier tot zes workshopblokken van een dagdeel (ochtend, middag of avond).